Koszyk Twój koszyk
brak produktów, 0.00 zł
Regulamin

Regulamin platformy handlowej OponyLux.pl

 

Zaprezentowany tu regulamin powstał z myślą o zebraniu w jednym miejscu i ujednoliceniu warunków obowiązujących przy zamawianiu produktów w e-sklepie OponyLux.pl. Jego intencją jest umożliwienie szybkiego dotarcia do każdej istotnej informacji, jaka może mieć związek ze współpracą z nami. Ufamy, że jest on dla Państwa lekturą nie tylko wartościową, ale przede wszystkim przydatną.

 

Opis części niniejszego regulaminu

 

Część 1.: Złota jakość naszej oferty

Część 2.: Cena wysyłki

Część 3.: Cena towaru

Część 4.: Wybór towaru i złożenie zamówienia

Część 5.: Dostępność towaru w magazynie

Część 6.: Dzień i godzina realizacji zamówienia

Część 7.: Najlepsza, gwarantowana jakość przesyłki

Część 8.: Zamawianie akumulatora - szczególny przypadek

Część 9.: Wymiana albo zwrot zamówionego towaru

Część 10.: Wygodne warunki płatności

Część 11.: Pisemne potwierdzenie zakupu - faktura VAT

Część 12.: Warunki reklamacji i czas gwarancji

Część 13.: Ochrona danych osobowych

Część 14.: Podsumowanie

 

 

Część 1.

Złota jakość naszej oferty

Istnieje wiele norm, zasad, reguł i własnych uchwał, którymi posługują się firmy działające w Internecie. Z reguły służą one usankcjonowaniu własnej polityki firmy. Nasze zasady dotyczącej jakości produktów są bardzo jasne i intuicyjne.

1. Każdy oferowany przez nas produkt jest nowy i nieużywany, każdy objęty jest ważną i aktualną gwarancją producencką, każdy jest towarem pierwszego gatunku.

2. Na naszą ofertę składają się tylko towary nie starsze niż 3 lata od daty ich produkcji, a wszystkie są i były przechowywane w idealnych warunkach (akumulatory są regularnie doładowywane). Zgodnie z polską normą PN-C-94300-7:1997P opony przechowywane przez okres 36 miesięcy są produktami pełnowartościowymi. Polski Związek Przemysłu Oponiarskiego potwierdza, że dobrze przechowywana opona praktycznie się nie starzeje. Dopiero eksploatacja czyli wystawienie na tarcie, ciśnienie powietrza i ciepło powoduje stopniowe twardnienie opony. W wyjątkowych przypadkach posiadamy asortyment starszy, wyprzedażowy, jednak jest on specjalnie oznaczony.

3. Cała gama towarów, jakie Państwu proponujemy, pochodzi bezpośrednio od producentów. Są to oryginalne towary pozbawione jakichkolwiek widocznych wad i braków.

 

Część 2.

Cena wysyłki

Najniższe ceny naszych produktów wymuszają na nas konieczność wprowadzenia opłat za wysyłkę. Dla całej Polski są one jednakowe i zależą wyłącznie od typu zamawianego towaru oraz jego ilości. Koszt wysyłki dokładnie i ostatecznie podany jest przy każdym produkcie, wyświetlony jest również w Koszyku, czyli jeszcze przed wysłaniem zamówienia. Macie Państwo pewność, że wartość wysyłki nie przekroczy podanej tam kwoty.

 

Część 3.

Cena towaru

Ceny, jakie prezentujemy, to rzeczywiste i aktualne kwoty brutto (zawierają podatek VAT 23%) za pojedynczą sztukę, nie uwzględniają w sobie ceny wysyłki. Wyrażone zostały w polskich złotych.

 

Część 4.

Wybór towaru i złożenie zamówienia

Wygoda i przejrzystość to cechy, na jakie kładliśmy szczególny nacisk projektując mechanizm ułatwiający składanie zamówień. Zapewniamy, że zakupy zrobione przez nasz e-sklep są wygodne, a każda informacja jest przejrzysta.

Jeżeli zakupy robione w hipermarkecie są dla Państwa intuicyjne, to tak samo prosto można je zrobić również u nas.

Szeroki wybór z prawie 40 tysięcy produktów jest możliwy dzięki narzędziom i konfiguratorom, które graficznie i tekstowo określają, jakie kategorie produktów proponujemy, gdzie się znajdują. Klikając w odpowiedni wybór zawężacie Państwo ofertę nawet do kilku produktów, a jeśli wolicie Państwo wybierać spośród kilkuset, to wystarczy wybrać np. tylko rozmiar i sezon opon czy markę felg albo model akumulatora.

Przyciskiem "Do koszyka" dokonujecie Państwo wyboru towaru. Trafia on do Koszyka, który w sklepie internetowym pełni taką samą funkcję, jak wózek w hipermarkecie czy schowek. Wybór ten można anulować i wybrać inny towar, można zmienić jego ilość, można też wybrać następne towary do zamówienia.

W tym miejscu pojawiają się możliwości związane z zapłatą za towar i jego dostawą. Jest ich kilka, Państwo sami decydujcie o tym, w jaki sposób wolicie sfinalizować zakup.

Potem następuje część wymagająca wypełnienia kilku tabelek z Państwa danymi (byśmy wiedzieli, kim jest nasz Klient, któremu należy dostarczyć zamówienie), a potem tylko potwierdzenie wszystkiego, co zostało wybrane i zapisane. Również w tym miejscu możecie wybrać Państwo opcję faktury na firmę i wpisać we wskazane rubryki odpowiednie dane.

To był naprawdę ostatni krok zamówienia, które w całości trwa 2-3 minuty. To już wszystko, co jest nam niezbędne do jak najszybszego dostarczenia Państwu oczekiwanego towaru.

O kolejnych najistotniejszych etapach Państwa zamówienia, takich jak dzień wysyłki towaru i planowany dzień dostawy, ewentualnie o zrealizowanych przedpłatach bądź o możliwości wydłużenia się zamówienia, będziemy Państwa informować e-mailowo, czasami też telefonicznie albo SMS-owo.

Jeżeli ma być naprawdę wygodnie, to możliwości dokonywania zamówień musi być więcej. A my doskonale rozumiemy, że czasami nasi Klienci nie mają możliwości skorzystać z naszej strony internetowej, dlatego - gdy wybór asortymentu jest zupełnie jasny - z przyjemnością przyjmiemy zamówienia w każdej innej formie: e-mailem, faksem, telefonicznie, przez komunikator internetowy, a nawet SMS-owo. Prosimy pamiętać, by tak złożone zamówienie zawierało wszystkie informacje, jakie są niezbędne do jego prawidłowej realizacji:

- nazwę towaru,

- jego ilość,

- cenę, jaka jest podana w naszym sklepie albo jaka została indywidualnie ustalona,

- adres do wysyłki (albo adres naszego serwisu, gdzie chcieliby Państwo odbierać towar osobiście),

- dane firmy, jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT,

- numer telefonu do osoby odbierającej przesyłkę.

Nasz adres mailowy to: sklep@OponyLux.pl

 

Część 5.

Dostępność towaru w magazynie

Oferta, jaka została zaprezentowana w naszym e-sklepie, to rzeczywiste stany magazynowe. Oznacza to, że każdy z towarów, jaki można u nas zamówić, jest dostępny w naszych magazynach w Polsce lub za granicą.

Szeroka oferta naszego sklepu i błyskawiczna dostawa możliwe są dzięki ścisłej współpracy naszej firmy i wielu hurtowni krajowych, jak i zagranicznych. Dostawy odbywają się zawsze z rozmaitych miejsc w kraju, czasami bezpośrednio z zagranicy. Gwarantuje to Państwu najlepszą dostępność towarów i najniższe ceny.

 

Część 6.

Dzień i godzina realizacji zamówienia

Najważniejsza dla Państwa informacja jest zarazem najlepsza: czas, jaki potrzebujemy za dostarczenie zamawianego towaru w dowolne miejsce w Polsce (czy to do zaprzyjaźnionego serwisu, czy na wskazany w zamówieniu adres) stale jest skracany. Już dziś około 90% naszych zamówień jesteśmy w stanie doręczyć następnego dnia roboczego. Dłużej trwa tylko dostawa tych towarów, które często trzeba sprowadzić z zagranicy, czyli niektórych opon i felg, jak również łańcuchów śniegowych i alkomatów. Staramy się, by w tych przypadkach planowany czas dostawy również był widoczny przy produkcie.

Jeżeli deklarowany czas realizacji zamówienia miałby się z jakiegoś powodu wydłużyć, zadbamy o to, by jak najprędzej Państwa o tym poinformować.

Naszym standardem są 2 dni robocze, a te mogą się przeciągnąć o 1-2 dni, gdy trwa sezon wymiany opon, czyli szczyt sprzedażowy. Bardzo duża ilość przesyłek powoduje opóźnienia w pracy magazynów i firm kurierskich. Każdorazowo zostaniecie Państwo o takiej sytuacji powiadomieni.

Godzina doręczenia towaru jest zależna przede wszystkim od konkretnego kuriera, który obsługuje rejon doręczenia towaru. Regulaminowy czas doręczenia przesyłek w dniach roboczych to przedział między godziną 9.00 i 16.00. Nasze wieloletnie doświadczenie podpowiada nam, że między godziną 9.00 a 15.00 większość naszych Klientów już może się cieszyć z otrzymanego towaru, choć zdarza się, że do odbiorców prywatnych kurier dojeżdża później, nawet do godziny 20.00.

Zawsze przekazujemy informację o tym, by kurier kontaktował się z naszymi Klientami przed dostawą, lecz nie możemy Państwa zapewnić o tym, że tak się stanie. Dobrą praktyką naszych kurierów jest to, że zawsze kontaktują się z naszymi Klientami, gdy mają trudności ze znalezieniem miejsca dostawy albo nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. To idealna okazja do domówienia dogodnej dla Państwa godziny dostawy.

Ponadto kurier ma obowiązek spróbować doręczyć przesyłkę następnego dnia roboczego, jeżeli dzień wcześniej się to nie powiodło.

Rozumiemy, że dokładna informacja o dostawie ma znaczenie, dlatego proponujemy Państwu dodatkowe usługi mające wpływ na dokładną godzinę dostawy. Są to: "dostawa do godziny 12.00", "doręczenie o konkretnej godzinie [w przedziale: 11.00 - 16.00]" i "dostawa w sobotę [tu doręczenia odbywają się do godziny 12.00]". Każda usługa jest dodatkowo płatna, ponadto są one zależne od miejsca dostawy (nie każda miejscowość w Polsce objęta jest tymi usługami). Dokładną wartość dodatkowej usługi, jak i obszar jej obowiązywania możecie Państwo ustalić w Koszyku, jeszcze przed złożeniem zamówienia.

Dokładne informacje dotyczące planowanego dnia dostawy i szacowanej godziny zostaną Państwu podane w wiadomości e-mailowej. Dzięki takim wskazówkom będzie możliwe również samodzielne ustalenie szczegółów związanych z przesyłką, a nawet skontaktowanie się z kurierem odpowiedzialnym za doręczenie towaru.

 

Część 7.

Najlepsza, gwarantowana jakość przesyłki

Bardzo wiele uwagi i pracy włożyliśmy w to, aby doręczany Państwu towar był rzeczywiście najwyższej jakości. Tę jakość potwierdza przede wszystkim oryginalność wszystkich naszych towarów. Każda opona, felga, akumulator, łańcuch czy alkomat posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty jakości oraz homologacje uprawniające do bezpiecznego korzystania z nich. Każdy produkt jest oryginalnym dziełem danego producenta i każdy chroniony jest kilkuletnią gwarancją.

Przed odbiorem swojego zamówienia zawsze możecie się Państwo przekonać o doskonałej jakości towaru i dokładnie go obejrzeć (bez uszkadzania oryginalnego opakowania i bez rozdzielania kilku sztuk składających się na jedną przesyłkę). Nasze wysyłki przygotowane są tak, by chroniły Państwa zakup, a jednocześnie umożliwiały obejrzenie jego stanu przez zapłaceniem za niego.

Jeżeli Państwa zdaniem doręczony produkt czy produkty są wybrakowane albo mogły zostać uszkodzone w transporcie, zalecamy spisanie przy kurierze tzw. "protokołu uszkodzenia towaru" wskazując w nim na powód Państwa reklamacji, oraz o odmówienie przyjęcia Państwa zamówienie. W takiej sytuacji uszkodzony lub niekompletny towar wróci do nas i skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków.

Jeżeli pracownik firmy kurierskiej odmówi spisania protokołu prosimy o spisanie danych osobowych pracownika i kontakt z opiekunem zamówienia.

Będziemy wdzięczni za poinformowanie opiekuna Państwa zamówienia albo dowolnego z naszych handlowców o takiej sytuacji, byśmy byli uprzedzeni o wynikłych trudnościach i bez zwłoki ponowili wysyłkę do Państwa.

Za moment wydania towaru kupującemu uznaje się, zgodnie z art. 544 Kodeksu cywilnego, moment przekazania towaru firmie kurierskiej.

 

Część 8.

Zamawianie akumulatora - szczególny przypadek

Ze względów prawnych zakup akumulatora wymaga nieco innego potraktowania. Wszystkie szczegóły i wątpliwości z tym związane opisujemy i wyjaśniamy poniżej.

Zakup nowego akumulatora wymaga, podobnie jak w przypadku dużego sprzętu AGD, zwrócenia zużytego akumulatora jako złom. Dotyczy to zarówno sytuacji, gdy decydujecie się Państwo na odbiór osobisty zamówionej baterii, jak i dostawę za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Jeżeli odbierają Państwo swój zakup w siedzibie naszej firmy bądź w jednym z zaprzyjaźnionych oddziałów, zawsze na miejscu można zdać zużyty akumulator i otrzymać pisemne potwierdzenie na to. Jeśli w dostawie pośredniczyła firma kurierska, czyli zamawiali Państwo nowy akumulator do domu, mamy obowiązek podnieść wysokość całkowitej opłaty o 30 zł. Jest to wartość opłaty depozytowej, która musi pojawić się wtedy, gdy w rozliczeniu nie pojawił się stary akumulator. Tę opłatę zwracamy przelewem bankowym natychmiast, gdy otrzymamy od Państwa pisemne oświadczenie, że w serwisie wymiany opon, w stacji kontroli pojazdów bądź podobnej firmie motoryzacyjnej z uprawnieniami zdali Państwo złom akumulatorowy.

Takie poświadczenie w wersji papierowej, faksem lub jako zeskanowany załącznik (w e-mailu wysłanym na adres Akumulatory@OponyLux.pl) w 30 dni od zakupu musi dotrzeć do nas, a zawierać powinno: opis, czego ono dotyczy, imię i nazwisko osoby, która zakupiła u nas nowe urządzenie (lub nazwę firmy), datę zdania starego, podpis osoby przyjmującej zużyty sprzęt oraz pieczątkę firmową i numer telefonu do firmy potwierdzającej tę informację. Do tego zaświadczenia prosimy dołączyć niezbędną kopię dowodu zakupu, która potwierdza, że wcześniej w naszej firmie zostaliście Państwo obciążeni ową dodatkową opłatą.

Wzór takiego prostego formularza znajduje się w dziale "Pobierz na dysk", choć przyjmiemy inne, równie proste zaświadczenia, choćby sporządzone odręcznie.

 

Część 9.

Wymiana albo zwrot zamówionego towaru

Towary, które zostały Państwu doręczone za pośrednictwem firmy kurierskiej, można do nas zwrócić. Taki zwrot musi być poprzedzony pisemną informacją wysłaną do nas (najlepiej do opiekuna Państwa zamówienia) w terminie 10 dni od otrzymania przesyłki, a towar musi być nam doręczony do 14 dni od wysłania pisemnej informacji. Bieg 10-dniowego terminu rozpoczyna się od momentu wejścia w posiadanie ostatniego elementu przesyłki, jeżeli zamówienie składało się z wielu elementów. Zwrot towaru organizujecie Państwo we własnym zakresie, czyli na swój koszt, choć w porozumieniu z nami można tę procedurę usprawnić i obniżyć jej koszt: możemy wysłać do Państwa - pod umówiony wcześniej adres - naszego kuriera. Koszt odebrania jednej sztuki towaru to 25 złotych.

Po tym, jak odbierzemy od Państwa zwracany towar, w kilka dni, nie później jednak niż 14 dni od daty otrzymania towaru, przelewem na wskazane konto bankowe zwrócimy Państwu równowartość ceny towaru, a także skorygujemy stosownie dokument zakupu.

Na wymianę takiego towaru, który okazał się z jakiegoś powodu niezgodny z postanowieniami zamówienia, macie Państwo aż 60 dni, przy czym wyżej opisana kolejność postępowania także powinna zostać zachowana. Jeżeli niezgodność ta wynika z naszej winy, wtedy zwracamy również koszty za transport towaru.

Jeżeli zdecydujecie się Państwo na wymianę właściwy towar zostanie Państwu dostarczony jak najszybciej, a gdy okaże się to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania zapasów magazynowych), zwrócimy Państwu pieniądze na konto bankowe w terminie 14 dni.

Gdy macie Państwo jakiekolwiek uwagi do otrzymanego towaru, bardzo prosimy, by w pierwszej kolejności zgłaszać swoje zastrzeżenia do naszych handlowców. Być może nasze dodatkowo wyjaśnienia okażą się wystarczające.

Bardzo ważna informacja: prosimy o zwrócenie uwagi na to, by towar, jaki planujecie Państwo nam odesłać (wymienić u nas lub go zwrócić), był zapakowany zgodnie z naszymi sugestiami (pod względem ilościowym) oraz by sposób pakowania był bezpieczny dla ludzi, dla przesyłki i innych towarów, które są transportowane. Jeżeli zwracany przez Państwa towar zostanie uszkodzony w wyniku transportu do nas, mamy obowiązek spisać z kurierem "protokół uszkodzenia towaru" i niestety nie odbierzemy przesyłki, która zostanie zwrócona do Państwa.

Akumulatory każdego typu nie mogą zostać zwrócone za pośrednictwem firmy kurierskiej. Jeżeli chcą Państwo zwrócić, wymienić lub reklamować akumulator, prosimy o kontakt e-mailowy z naszym specjalistą: Akumulatory@OponyLux.pl.

 

Część 10.

Wygodne warunki płatności

Luksus, jaki Państwu proponujemy, to także luksusowe i dogodne warunki płatności. Przygotowaliśmy dla naszych Klientów kilka kanałów, z jakich można skorzystać, aby zapłacić za zamówiony towar. Sposób zapłaty czasami jest zależny od formy dostarczenia/odbioru towaru, ale przede wszystkim to Państwo decydujecie o jego wyborze tak, jak Państwu najwygodniej. Proponujemy:

a)  płatność gotówkową odbierając towar od kuriera,

b)  płacenie gotówką przy montażu zamówionego towaru,

c)  e-płatności (możliwość wykorzystania karty płatniczej do transakcji internetowej),

d) e-przelewy (czyli wygodne przelewy bankowe z wykorzystaniem wygodnej technologii i dostępu do bankowości elektronicznej),

e)  wykonanie przelewu tradycyjnego,

f)  opłacenie zamówienia kartą płatniczą w terminalu,

g)  ratalnie.

Istnieje jeszcze opcja h), czyli przelew z 7-dniowym terminem płatności, lecz dotyczy ona tylko naszych stałych Klientów.

Powyższe formy, które wymagają Państwa obecności przy płaceniu, czyli gotówkowa i z użyciem karty płatniczej w terminalu (podpunkty b) i f)), można zastosować wyłącznie w centrali naszej firmy w Bydgoszczy. Z wyjątkiem tych dwóch, jak również z pominięciem pierwszej opcji, a więc płatności gotówkowej u kuriera, pozostałe formy płatności wiążą się z tym, że towar zostanie Państwu wysłany albo wydany dopiero po zasięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym (gdy otrzymamy potwierdzenie, że płatność w określonej kwocie już do nas wpłynęła).

Zakup na raty również jest formą przedpłaty, gdyż zakończone sukcesem podpisanie umowy o zakup ratalny między Państwem a bankiem oznacza dla nas otrzymanie środków pieniężnych od banku, po czym możliwa jest wysyłka towaru. Podpisanie umowy na ratalny zakup w naszej firmie jest możliwe w centrali naszej firmy, jak też na odległość. Bank wysyła do Państwa umowę, a większość procedur odbywa się przez Internet.

Cena towaru i wysokość opłaty transportowej pozostaje zawsze taka sama niezależnie od sposobu płatności za towar (z wyjątkiem zakupu na raty; wówczas całkowitą kwotę spłaty ustala bank).

W wypadku wybrania formy płatności przelew tradycyjny prosimy o dokonanie przelewu w najkrótszym możliwym czasie. Z uwagi na stale zmieniające się ceny, jeżeli w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia nie będziemy mieli zaksięgowanych środków na naszym koncie bankowym możemy nie mieć możliwości zrealizowania zamówienia i konieczne będzie odstąpienie od umowy.

 

Część 11.

Pisemne potwierdzenie zakupu - faktura VAT

Wystawienie dokumentu sprzedaży jest naszym obowiązkiem. Na dokonanie zakupów w naszym sklepie internetowym zawsze otrzymacie Państwo pisemny dowód, czyli fakturę VAT. Jest to dokument podatkowy, który zawiera pełne dane identyfikujące: sprzedawcę, kupującego i towar wraz z ilością i dokładną ceną, jak również datę sprzedaży. Jest to więc kompletna informacja o wspólnej transakcji.

Fakturę VAT wystawiamy wszystkim naszym Klientom niezależnie od tego, czy prowadzą działalność gospodarczą, czy nie. Prawo polskie zezwala na fakturowanie nawet osób prywatnych, co jest wspaniałym udogodnieniem, gdyż w każdej wątpliwej sytuacji (jak np. reklamacja) posiadacie Państwo wyraźny dokument, który jednoznacznie określa wszelkie istotne dane. Dokument ten nie stwarza Państwu żadnych trudności, nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zobowiązaniami podatkowymi dla tych z Państwa, którzy otrzymają fakturę VAT na osobę prywatną (czyli bez numeru NIP).

Dokument zakupu zostanie Państwu wysłany - po dostarczeniu lub odebraniu zamówionego towaru - w wiadomości e-mail jako załącznik albo link do dokumentu, a w przypadku braku adresu e-mail w zamówieniu zostanie wysłana Pocztą Polską na adres fakturowania. Na niej zawsze znajdzie się taka sama kwota, jaka widniała w zamówieniu i jaką uiściliście Państwo za towar. Gdy towar zostaje doręczony przez kuriera firmy spedycyjnej, wówczas Płatność za niego następuje w oparciu o kwotę pobrania widniejącą na liście przewozowym.

W czasie 7 dni faktura VAT powinna zostać Państwu doręczona. Jeżeli tak się nie stało, prosimy o zwrócenie się do nas z prośbą o duplikat dokumentu na adres Faktury@OponyLux.pl, ewentualnie prosimy o kontakt z jednym z naszych doradców.

Dla księgowych mamy bardzo ważną uwagę. W myśl "Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 14. lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. Nr 133, poz. 1119)" dokument sprzedaży nie musi być opatrzony ani podpisem sprzedawcy, ani pieczątką firmową, a jest tak samo ważny, dla Państwa, dla nas i dla Urzędu Skarbowego.

 

Część 12.

Warunki reklamacji i czas gwarancji

Czasami nieuniknione jest przekazanie zakupionego towaru do reklamacji. Odebrany przez Państwa towar, który posiada niewidoczne wady, jakie mogą się ujawnić dopiero po dokładnym sprawdzeniu lub użytkowaniu, nie może zostać do nas odesłany, nie możemy go wymienić ani zwrócić za niego pieniędzy. Niezbędna jest procedura reklamacyjna, taka sama, jak w przypadku dowolnego innego zakupu posiadającego ukryte wady.

Zanim podejmą Państwo decyzję o przesłaniu towaru do reklamacji, zachęcamy do przemyślenia konieczności podjęcia procedury reklamacyjnej. Możliwe jest, że Państwa spostrzeżenie nie jest wadą lub nie podlega gwarancji. Czasami wystarczy dodatkowe wyjaśnienie naszego konsultanta, by rozwiać Państwa wątpliwości.

Bardziej szczegółowe warunki gwarancji znajdują się w części "Gwarancja", a także w szczegółowym opisie towaru, który Państwa interesuje.

Procedura związana z przekazaniem wadliwego towaru do reklamacji jest prosta. Poniżej przedstawiamy ogólny zarys poszczególnych czynności, które pozwalają na skrócenie czasu oczekiwania na jej rozpatrzenie, jak też minimalizują Państwa koszty.

Po pierwsze, prosimy o kontakt z osobą, która realizowała Państwa zamówienie, albo z dowolnym naszym doradcą, ułatwi nam to zarejestrowanie Państwa zgłoszenia. Być może dodatkowe informacje z naszej strony okażą się wystarczające, jeżeli jednak nie, to nasz doradca od razu bądź w ciągu kilku godzin przekaże Państwu bardzo dokładne i szczegółowe wytyczne co do dalszego postępowania.

Po drugie, zalecamy sporządzenie przez Państwa krótkiego opisu problemu, który będzie zawierać numer zamówienia albo numer faktury VAT, Państwa godność i opis problemu. Później te ogólne dane trzeba będzie nanieść na bardziej szczegółowy protokół reklamacyjny.

Po trzecie, niezbędne będzie doręczenie do gwaranta towaru reklamowanego. W zależności od ilości, rodzaju, masy i miejsca zakupu zarówno adres punktu, gdzie trzeba towar dostarczyć, jak i sposób jego dostarczenia, mogą się od siebie różnić. Możecie Państwo skorzystać także z przesłania reklamowanego towaru za pośrednictwem naszego kuriera. W takiej sytuacji prosimy o kontakt.

Po czwarte, naprawdę ważne jest to, abyśmy zostali przez Państwa, najlepiej e-mailowo, na adres Reklamacje@OponyLux.pl poinformowani o tym, że towar do reklamacji został przez Państwa wysłany, doręczony we wskazane miejsce lub kurier go odebrał. Dzięki temu możemy monitorować przebieg reklamacji i minimalizować czas jej trwania.

Nasza firma nie ma żadnych możliwości zapewnienia Państwu lub wynajęcia towaru zastępczego na czas trwania reklamacji.

Czas rozpatrywania reklamacji, zgodnie z polskim prawem, nie może przekroczyć 14 dni roboczych. Na ogół trwa to nie dłużej niż tydzień. W rzadkich i szczególnych przypadkach, jak np. konieczność przesłania wadliwego towaru za granicę lub decyzja producenta towaru o konieczności dokładnej analizy, czas ten może się wydłużyć. Jeżeli tak się stanie, to przed upływem 14. dnia roboczego zostaniecie Państwo o tym przez nas poinformowani.

 

Część 13.

Ochrona danych osobowych

Do realizacji zamówienia niezbędne jest dobrowolne podanie przez Państwa danych osobowych. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych macie Państwo możliwość wglądu do swoich danych jak i ich edycji bądź usunięcia.

 

Część 14.

Podsumowanie

Warto podsumować najistotniejsze sprawy, które zostały albo nie zostały zawarte w tym regulaminie.

Naszym celem jest stworzenie nowoczesnego sklepu internetowego, gdzie Klienci z całej Polski mogą otrzymać dokładną informację o naszych produktach, poradzić się w sprawach luźno związanymi z oponami, felgami czy akumulatorami, a przede wszystkim zrobić szybkie i udane zakupy mając pewność najwyższego bezpieczeństwa danych i pieniędzy.

Każdą wątpliwość chętnie rozwieją nasi konsultanci; zachęcamy do każdorazowego kontaktu z nami drogą e-mailową lub telefoniczną. W zakładce "Napisz lub zadzwoń" zostały podane adresy e-mailowe i numery telefonów do naszych ekspertów.

Ufamy, że zarówno Państwa, jak i naszym celem, jest wspólna realizacja naszych statutowych założeń w sposób jak najprzyjemniejszy dla Państwa.

Złożenie zamówienia w sklepie internetowym - bez względu na jego formę - oznacza całkowitą akceptację przez Państwa wszystkich postanowień tego regulaminu.

Data ostatniej publikacji: 18.11.2014r.

Pomoc
    • Leszek Satro
    • Piotr Tomilicz
Jakość usług
Partnerzy
Logowanie
Moto Mar Sp. z o.o.
ul. Fordońska 185-187
85-766 Bydgoszcz
Sąd Rejonowy w Bydgoszczy
XIII Wydział Gospodarczy
KRS 0000334896
Kapitał zakładowy: 50.000,00 zł
NIP: 554-284-44-58
REGON: 340620558
tel. +48 52 342 15 65
fax +48 52 342 14 60
Lista banków
© Copyright Moto Mar Sp. z o.o. 2009-2014, Wszelkie prawa zastrzeżone